در پی انتشار فیلم موهن آمریکایی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، متن بیانیه بدین شرح می باشد:
هجمه گسترده غربي‌ها به ارزش‌ها و مقدسات اسلامي سابقه‌اي طولاني دارد، اما در دهه اخير گستردگي و شدت بيشتري پيدا كرده و شكل زنجيره‌اي به خود گرفته است. دليل اين رويكرد خطري است كه جهان معنويت‌زدايي‌شده غرب از ناحيه اسلام و قرآن کریم پيام رهايي‌بخش آن احساس مي‌كند. موج بيداري اسلامي‌اي كه در يكي دو سال اخير متأثر از انقلاب شكوهمند اسلامي ايران در منطقه خاورميانه شكل گرفته و متحدان استرات‍ژيك سردمداران غربي و حاميان منطقه‌اي رژيم جعلي اسرائيل را سرنگون كرده و نيروي مردمي عظيمي را حول محور اسلام و قرآن در اين نقطه متمركز ساخته است، موجب نگراني و وحشت صهيونيست‌ها و نظام به‌اصطلاح ليبرال‌دموكراسي غربي گرديده است، به نحوي كه آنان را وادار ساخته تا اهداف مقدس اين نهضت‌هاي آزاديبخش را به نفع نيات شوم خود مصادره به مطلوب نمايند.
در پي اقدامات موهني كه طي يكي دو سال اخير عليه اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) صورت گرفت که توطئه ننگين قرآ‌ن‌سوزي و انتشار تصاوير موهن دربارة مقدسات اسلامي از آن جمله بود رد پاي صهيونيسم بين‌‌الملل در آن به وضوح نمايان است و اين بار جهان استكبار با انتشار فيلمي توهين‌آميز دربارة ساحت نوراني پيامبر گرامي اسلام (صلي‌الله عليه و آله) به ميدان آمده است تا شدت كينه‌توزي و دشمني خود را با اين آيين نوراني و رهايي‌بخش به نمايش بگذارد. جهان كفر با اين اقدامات بر اين باور است كه مي‌تواند نور اسلام را كه شعاع‌ تابنده‌اش دل‌هاي ميليون‌ها انسان آزاده را در اقصي نقاط دنیا پر از اميد و ايمان كرده است خاموش گرداند، غافل از آنكه نور خدا خاموش‌شدني نيست.
اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ،ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان های تابعه، آستان مقدس و مراکز فرهنگی قرآنی امامزادگان و بقاع متبرکه استان، ضمن محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم، از همه مسلمانان و آزاداندیشان عالم بویژه مومنان غیور ایران اسلامی می‌خواهد به هرنحو ممکن مراتب خشم و انزجار خود را نسبت به این طراحی ابلهانه و نفرت برانگیز استکبار جهانی اعلام دارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا